poniedziałek, 17 listopada 2008

Spotkanie w Rybniku:)







W sobotę po raz pierwszy byłam na spotkaniu scrapowym w bardzo energetycznym miejscu - galerii "Harmony Art" w Rybniku. W tym miejscu ogromne DZIĘKI Alinko, że mnie ze sobą zabrałaś!!! I pozostałym dziewczynom też dzięki!!! Za wspólną wesołą jazdę, za pełne ciepła
i energii spotkanie! Ja też już odliczam dni do kolejnego spotkania, normalnie nie mogę się doczekać!

3 komentarze:

nowalinka pisze...

Ech, moje fotki sie rozmyły...a poza tym przez ten dysk mam problemy ze zrzuceniem ich na kompa :/
A Twoje fajne, ciesze się, że dałaś się w końcu wyciągnąć, bo tyle razy Cię kusiłam :)
Zdjęcie, na którym dwie Alinki rozmawiają między Dorką jest świetne!! :)
Haha, no to do nastepnego...szkoda, że tyle trzeba czekać znowu.

nataly pisze...

ja również dziękuję za wesołe popołudnie! pierwszy raz jest najlepszy, a potem tylko odlicza się dni do kolejnych. :)
pozdrawiam :*

anita22 pisze...

Hej znalazłam cię :) ja też odliczam dni do spotkania.Było cudnie.Do zobaczenia