czwartek, 4 lutego 2010

Notesik

Wzięło mnie na brązy, odkąd dorwałam papiery w tej tonacji i mikrogranulki - bulion. Bulion to pomysł Nowalinki lub Arine :) Nie wiem dokładnie której, bo Alinka namawiała mnie na kupno "jakiegoś bulionu", ale stwierdziłam, że chyba nie jest mi to potrzebne. A jak zabaczyłam wędrasia Arine to zapragnęłam je mieć, obecnie wciskam je do wszystkiego. Do prac przklejam je na Glossy accents, resztę zsypuję. I tak powstał notesik oraz wiele innych rzeczy, które w niedługim czasie przedstawię :))

Tył :)

Kilka szczegółów



Zajawka :)
W zasadzie to notesik powstał z reszty zajawki :))

Obecnie mam trochę więcej czasu, bo "spotkała" mnie w górach na nartach kontuzja kolana :))
Pozdrowienia dla WSZYSKICH KOLEŻANEK SCRAPOWNIC :))

10 komentarzy:

BETIK pisze...

Urokliwy notesik. Fajnie wygląda ten bulion jako środeczek kwiatka. A zajawka smakowita, też z bulionem, dojrzałam... czekam na całość. Pozdrawiam:)

Jowita pisze...

Notesik jest sliczny i bardzo urokliwy. Uwielbiam brazy, a Ty wyczarowalas z nich cudenko.
Zycze szybkiego powrotu do zdrowia!!!

Joanna Oborska pisze...

Piękny notes! Fajny odcień brązu, taki ciepły i starociowy :)

Unknown pisze...

padłam
oczywiście z zachwytu ;-)

Dorota pisze...

Urokliwy notes. Kolory piękne, delikatne...

Humorzasta pisze...

Piękny notes.Cudne te brązy.

Nowalinka pisze...

Nooo widzisz, przekonałas się do bulionu :)
Fajnie wygląda na tym notesie, notesik uroczy :)
I kuruj to biedne kolano! :*

Gosik pisze...

uroczy notesik :))

Ludkasz pisze...

zdrówka Ci życzę
a notes piękny!!!!

Fioletowe poddasze pisze...

Śliczny :)
Mam nadzieję, że kolano powoli wraca do formy. Z tym nie ma żartów.