środa, 3 marca 2010

Wpis do albumu Noa-lii :))

"Czas płynie jak rzeka" i ciągle go mało, ale wykorzystuję każdą chwilę i staram się go nie marnować...Długo zastanawiałam się nad wpisem do tego albumu, ale udało się i oto moja interpretacja tematu "Twoje 10 minut" (tak w skrócie). Mam nadzieję, że spodoba się Noa-lii :))







Moja aktywność blogowa jest bardzo niska, ale w świecie rzeczywistym dzieje się dużo, dlatego tylko zaglądam do WAS i biegnę dalej :)) Obiecuję nadrobić zaległości w komentarzach :))


13 komentarzy:

Ludkasz pisze...

piękny wpis:)

Unknown pisze...

no no szalejesz ;-)

SentiMenti pisze...

romantycznie, i piękne połączenie brązu z zielenią, i w szacie graficznej bloga pojawiło się to połączenie :)

Joanna Oborska pisze...

To, co napisałaś w poście, bardzo współgra z tym, co w wpisie. Zauważyłaś? Życiem blogowym nie ma co się za bardzo przejmować, bo te realne chyba ważniejsze, prawda?
A wpis śliczny. Fajny tekst, śliczne papiery i cała reszta :)

BETIK pisze...

Piękny wpis Gosiu!! Chyba będę się wpisywać jako ostatnia, żeby wszystkimi wpisami się podelektowa:)ć

Nowalinka pisze...

Świetny wpis, zamyślony taki... a bulion rządzi :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Świetny wpis !!!

Zielonooka pisze...

piękny wpis i chyba dobrze Ci w tych kolorkach bo fajnie w nich tworzysz:)

Luna77 pisze...

Świetny wpis i jego wykonanie na pewno nie trwało tylko 10 minut :)
Pozdrawiam!

Margaretka pisze...

Dziękuję za tyle ciepłych słów!!!
Tak coś ostatnio bardzo chodzą za mną brązy...

Danka M. pisze...

Piękny wpis!

Luna77 pisze...

Witam, jeszcze raz się wpisuję, bo mam dla Ciebie wyróżnienie, zapraszam na mój blog :)

Rachel pisze...

hmmmm....śliczne kolorki!!:)