poniedziałek, 26 stycznia 2009

Malutkie polowanko :))

Tak skromnie i z pewną dozą nieśmiałości ogłaszam polowanie na liczbę 1000 na moim blogowym liczniku wejść. Osoba, która jako pierwsza przyśle mi print screen ze stanem licznika 1000 na adres Sagusie@poczta.onet.pl otrzyma ode mnie ten mały notesik z sówkami oraz parę drobiazgów scrapowych. Chętnie wylosuję i obdaruję również osobę, która zostawi komentarz pod postem.
Miłej zabawy:))

Print Screen robimy w następujący sposób:
Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scrn - wtedy komputer zapamięta aktualny obraz wyświetlany na monitorze. Następnie otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym i naciskamy równocześnie CTRL+V - obraz zostanie wklejony
i wtedy zapisujemy go jako plik np: jpg. Wysyłamy jako załącznik do maila na podany adres.


Zbliżenie notesika, to moje początki w kolorowaniu kredkami akwarelowymi :)
Osoby, które wygrają otrzymają również odbitki tego stempelka.
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE MIŁE KOMENTARZE!!! POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!

23 komentarze:

ALEXLS pisze...

Gratuluje zblizajacego sie "tysiaczka". Bron przygotowana do strzalu, moze tym razem polowanie mi sie uda.....

Anitasienudzi2 pisze...

cudny notesik :) gratuluję okrągłej cyferki i życzę wielokrotności !

Luna77 pisze...

To może ja załapię się na ten śliczny notesik? Pozdrawiam serdecznie! :)

Kropelka pisze...

oj,jak bym chciala taki cudny notes!!Te sowki sa rozbrajajace :-)
Ide polowac,pozdrawiam :-)

RosaliaArt pisze...

o gratulacje :D piękny notesik!

PiAnka pisze...

O! Gosiu - z tak pięknymi rzeczami jakie pokazujesz to 1000 bedzie w mig, a i 10000 niedługo:-)

Drycha pisze...

noo jest o co walczyć :>
miałabym w końcu adresownik ;p

Alina Anna pisze...

A nie można bez polowania:(?
Ja nie mam szczęścia, a notesik cudny! Cudny! I on mnie woła!:)

Juunka pisze...

Mmmm, to ten notesik do wygrania? Mmmm, trzeba zapolować ;D

Natalia pisze...

Gratuluję tysiączka teraz następne tysiączki będą się sypały,że ho ho
Notesik i stempelek wspaniały.Może mi się uda.

miodo_oka pisze...

Gratuluję okrągłego cyfraka w liczbie 1000 :O)

Huu, huuu sówki .... piękne

Margaretka pisze...

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE MIŁE KOMENTARZE!!! POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!:))

Kingusia121 pisze...

Ja także gratuluje zbliżającego sie 1000 i idę polowac na zwierzynę.

Magda Bolinska pisze...

gratuluje zblizajacego sie tysiaca na liczniku ! :D
ja tez bym chciala takiiii swietny notes sowkowy :D:D wiec bede polowac ;)
pees. plisss zdradz mi co to za stempel dokladnie, bo zaczelam na niego chorowac a nigdzie nie moge znalezc :(
calusy :*

Natalia pisze...

zapraszam po odbiór wyróżnienia:)

Anonimowy pisze...

śliczne te sówki są,a notes wygląda pierwsza klasa:)

Margaretka pisze...

Madlinka dziękuje bardzo za wyróżnienie, tym bardziej jest mi miło, bo to drugi raz:))
Muma ten stempelek kupiłam w sklepie internetowym
w ArtPasje:))

Justt pisze...

Gratuluję licznika:):):) I poluję;]

Kingusia121 pisze...

O już wysłałam ma nadzieję, że mi szczęście dopisze;p

Magda Bolinska pisze...

buuuuuuuuuu a ja wlasnie patrze a tu juz 1001 na liczniku :( to sie nazywa miec nosa hehe ;)
:*
pees. a stempelek znalazlam juz u siebie :D :*

Natalia pisze...

ja to mam wyczucie,weszłam a tu 1001;(a już chyba z 5 raz tu dziś zaglądam;P
Gratuluję myśliwemu,który wygrał:)

A nie ma za co:*

Juunka pisze...

Demyt ;/ 1004 ;/

miodo_oka pisze...

ech... a u mnie była mała awaria kompa i problem z wysłaniem 1000 :o(

pozdrawiam ...