środa, 1 kwietnia 2009

Kartki :))

Na nic nie mam czasu... Chętnie zabrałabym się do tworzenia czegoś w jednym egzemplarzu... A tu zamiast tego, prawdziwy hurt, ale nie kartek. Tworzę kury z siana i na dodatek nawet nie mogę ich "obfocić", bo mi się aparat popsuł :(( Tworzę zaproszenia na ślub. No jakoś trzeba zarabiać na kolejne skarby, w zasadzie to narazie tylko maszyna do szycia przydałaby się :)
I zrobiłam zaledwie kilkanaście sztuk kartek wielkanocnych - miesiąc temu.



Ta karteczka ma już nową właścicielkę, podarowałam ją na spotkaniu w Katowicach, bardzo sympatycznej Rudlis :) (zdjęcie podkradłam z bloga Rudlis, bo jak zwykle nie zdążyłam sfotografować).


Dziękuję, że zaglądacie tu i zostawiacie ślad :)) Zaraz przebiegnę się po WASZYCH BLOGACH, bo wstyd się przyznać, ale dawno nigdzie nie zaglądałam :(

12 komentarzy:

rudlis pisze...

Jeszcze raz dziękuję za cudną karteczkę :***

Luna77 pisze...

Śliczne te karteczki, takie wiosenne i radosne :)

nataly pisze...

ładne te karteczki. druga mnie się najbardziej podoba! (:

Peninia pisze...

piękne i bardzo wiosenne :)

Alina Anna pisze...

Dobrze, że Tobie się chce, a to fajne co robiasz:) Ja czekam na wenę, ale one gdzieś pognała:(
Buziaczki siostrzyczko:)

BETIK pisze...

U Ciebie jak zwykle radośnie i kolorowo:)

nowalinka pisze...

ta z dziewczynką i kurczaczkami mnie urzekła osobiście, świetne!

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne te kartki!

Jowita pisze...

Wspaniale karteczki, radosne i kolorowe

piechotka pisze...

Gosiu - kilkanaście kartek to całkiem sporo:-) Ja zrobilam zaledwie 7 i 6 dzisiaj koleżanki z pracy zgarnęły. Muszę szybko kilka w weekend zrobić. Ciekawe czy mi się uda...?:)

Margaretka pisze...

Bardzo dziękuję WAM za wszystkie komentarze!!! Aniu życzę miłego tworzenia!!!

Promotora Publicitaria pisze...

“¿SABÍAS que...?” ahora puedes comprar directo de fábrica en San Luis Potosí, Mexico, 1000 tarjetas de presentación por $150 pesos, ¿deseas comercializar nuestro servicio en tu ciudad entonces adquierela en PRE-PAGO, a solo $90 pesos Millar?, encuentre más publicidad económica, en un solo lugar, teléfono 01 (444) 129-9057 web: http://promotorapublicitaria.blogspot.com/